En ängels tålamod!

Kommer ni ihåg serien från i början av 00-talet? Visst är det bra?

Det handlar om änglen Gabriel som har blivit skickad till jorden för att hjälpa den ensamstående mamman Amanda.
Gabriel börjar arbete som "hembiträde" hos Amanda. Amanda bor granne med djävulen Bruno som älskar att jävlas. Efter ett tag så börjar Gabriel att tycka om henne, men han kan inte vara tillsammans med henne för då kan han inte vara ängel. Så då måste Gabriel välja mellan om han vill leva tillsammans med Amanda, eller fortsätta vara en ängel.

Igår så satt jag och kollade igenom alla min gamla videoinspelningar som jag gjorde när jag var liten, så då hittade jag En ängels tålamod. Jag blev så överlycklig, för jag kan inte minnas att jag spelade in det.
Så nu har jag dammat av min gammla VHS-spelare och ska sätta mig och kolla på det (=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0