Let´s Dance är skit!

Jag kan inte säga att jag hatar Let´s Dance, för jag kan bara hata en grej och det är Gossip Girl.
Men liksom vad är detta för dålig casting iår egentligen? Typ Willy från det kassa wannabe äntligen hemma programmet bygglov och Marcus Birro (har som tur åkt ut) alltså man vet ju knappt vem det är?

Hoppas tv4 lägger ner skiten och tar tillbaka de gammla goa programmen som Stadskampen, Gladiatorerna och Fångarna på fortet!

Det ända som skulle kunna rädda Let´s Dance är ju om man skickar ut Maria Montazami på golvet! Vilken succé det skulle bli!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, Let's Dance är verkligen skit!

Har inte sett ett helt program/avsnitt av det sen det började för ett antal år sen.

Och jag känner inte att jag missar något direkt :P

2010-02-27 @ 11:20:07
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Hittade En Ängels Tålamod på tankafett.com ;) och ja! Det är riktigt nice! :D



Birro är ganska awesome faktiskt... Men stör mig så mycket på Let's Dance, så jag visste inte ens att han vart med där x)

2010-02-27 @ 21:01:47
URL: http://happydispatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0