Tråk-fyran!

Älska dessa vårtider! Seriepremiärer varje dag! Bara denna vecka har t.ex Boston Tea, Desperate Housewives och Cougar Town börjat, alla på Kanal 5.
Men ikväll är det Tv4s tur att visa var de har men vafan? Vad är detta för skit? Fuskbyggarna och Drömmen om Italien? Bara SKIT! Och JA, jag säger det innan det visas men det vet man ju!
Mest förbannad blir jag över att Tv4 aldrig visar den nya säsongen av succé serien Maria Wern som gick hösten 2008 med miljonpublik! Serien var fantastisk!
Säsong två var färdig innan jul, men varför visas den aldrig!?


Eva Röse som Maria Wern


Men i alla fall, jag ska inte skita ner Tv4 för imorgon så börjar ju Sveriges Värsta Bilförare, riktigt roligt program. Men tvekar starkt att denna säong toppar förra! Inte en chans säger jag!




Ett roligt klipp från förra säsongen (absolut inte det bästa!)

Kommentarer
Postat av: Eriiik

Hahahahaha!!! Så jävla grym kärring!

2010-03-03 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0